Reklamasjon / Retur

Du har full returrett innen 30 dager fra vår leveringsdato. Varen må være ubrukt og i uåpnet originalemballasje. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jfr. angrerettloven §15, første ledd).

Returnerer du en vare som likevel er blitt åpnet og hvor originalforpakningen er blitt skadet må du dekke kostnadene for ny emballasje samt andre mangler. Tana Bilglass AS kan kreve at du erstatter verdireduksjon som følge av forbrukerens håndtering av varene.

Godkjent retur krever at du sender en e-post til post@tanabilglass.no for å motta returinstruksjoner. Oppgi fakturanummer samt grunnen til at du ønsker å returnere varene. Vent på instruksjoner fra kundeservice før du sender varene. Bestillingsvare kan ikke angres/kanselleres/avbestilles etter ordrebekreftelse.

Transportskader må meldes fra senest 4 dager etter fysisk mottak på leveringspunkt. Ta kontakt samme dag med transportøren (Posten eller Bring) Transportørens krav til dokumentasjon av skade må være oppfylt.

0